Zeeuw Leeuw Autorit

Zaterdag 2 september 2023 organiseert Lionsclub Borsele de 3e editie van de Zeeuw Leeuw Autorit. Een unieke dag door het mooie Zeeland.
Iedereen kan meerijden. Het is geen wedstrijd op snelheid of navigatie, maar een leuke en gezellige dag met hier en daar een kleine uitdaging.
Eigen auto of motor kan gebruikt worden. We blijven op de openbare weg. U wordt door ons prachtige Beveland geloodst middels eenvoudige routebeschrijving. Het doel is, naast een fantastische dag, geld inzamelen voor de goede doelen.

De rit
De Zeeuw Leeuw Autorit is de derde editie van een bijzonder evenement: een oriëntatierit per auto door het oude en jonge polderlandschap met zijn slingerende wegen langs de prachtige fruit boomgaarden en landerijen.

Uw eigen auto
Ieder vehikel is welkom, oud of nieuw. Een aantal bijzondere voertuigen heeft zich al aangemeld.
Gemiddelde snelheid is laag: 24 km/uur. Schrijf snel in »

Een bijzondere dag
Het deelnemen aan deze unieke dag kost € 120,= per equipe (2 pers.). Als u meer inzittenden mee wilt nemen kosten die € 50,= per persoon. Dit is allemaal inclusief de ontvangst met koffie / thee en wat lekkers, de lunch, de barbecue én….u steunt onze PPG-dag!!

Hoe ziet de dag er uit:

10.00 uur ontvangst
Bij Auto Poppe Goes (Pearyweg 15) wordt u vanaf 10 uur welkom geheten met koffie / thee en natuurlijk iets lekkers.
Na het inschrijven en uitreiken wedstrijdbescheiden volgt om 11 uur de briefing waarin de spelregels en de route bekend worden gemaakt.

11.16 uur start
Om 11.16 uur start de eerste deelnemer (startnummer 1). Daarna vertrekt er iedere minuut een equipe voor de oriëntatierit met eenvoudige opdrachten door een van de mooiste streken van Zeeland. Vanaf 13.16 uur (startnummer 1) houden we halt voor een heerlijke lunch.
Hierna om 14.16 (startnummer 1) het vervolg van de rit met verrassende elementen op wel heel bijzonder locaties.

Finish & BBQ

Vanaf 16.01 zullen de eerste deelnemers de finish bereiken bij Autobandenbedrijf Riedam, Schouwersweg 66, 4451HT Heinkenszand en is het tijd voor een drankje. Als iedereen binnen is zal de jury alle verrichtingen evalueren en volgt de prijs­uitreiking (mooie bekers en.. de eeuwige roem!!!) Aansluitend een gezellige barbecue voor alle deelnemers en vrijwilligers.

U rijdt op deze route door het prachtige gebied dat bekend staat als de Zak van Zuid-Beveland, een van de oudste polderlandschappen van Nederland.
Je kunt er genieten van ongelijke poelgronden, smalle dijkjes en glooiende kreekruggen. Het stelsel van slingerende dijkjes is vanaf de 12e eeuw ontstaan door de eeuwenlange strijd tegen het water en vormt een fraaie lappendeken in het landschap.

Sponsormogelijkheden

Sponsorpakketten
– Sponsorpakket A à € 400: 1/1 pagina in routeboek (A4), logo op de website plus deelname van 1 equipe t.w.v. € 120.
– Sponsorpakket B à € 250: ½ pagina in routeboek, naamsvermelding op de website plus deelname van 1 equipe  t.w.v. € 120.
Neem contact op indien u een sponsorpakket (en hiervan en factuur) wilt via info@lionsclubborsele.nl

Donatie
Steun dit evenement met een financiële bijdrage. Of sponsor een gedeelte van de dag waarbij uw (bedrijfs)naam aan een activiteit wordt gekoppeld. Ook bestaat de mogelijkheid dat u een bijdrage in natura aanlevert. Denk aan presentje voor de deelnemers, iets lekkers bij de koffie, aperitief bij de barbecue, of iets anders. We vertellen u natuurlijk graag wat de mogelijkheden zijn.
Onze bankrekening is NL82 INGB 0666 2122 95 ten name van Lionsclub Borsele.

Zakelijke deelname
Voor bedrijven bieden we de mogelijkheid om mee te rijden met voertuig(en), eventueel voorzien van reclame.
Ook is het mogelijk reclame te maken bij de start, de tussenstop, een speciale verrichting onderweg of bij de finish.

Wat krijgt u dan
Als u deze dag steunt krijgt u niet alleen onze dank, maar ook factuur voor de advertentiekosten, logo op de website en advertentie in het programmaboek. Naast natuurlijk een voldaan gevoel.

Kortom:

• Financiële bijdrage of sponsoring in nature
  • Zichtbaar meerijden of aanwezig zijn
  • Factuur voor gemaakte kosten
  • Vermelding website en programmaboek
  • Naamsbekendheid
  • Steun aan goede doel

Zullen we samen eens kijken wat voor u de optimale sponsoring kan zijn? Bel me maar voor een afspraak: 06 31 11 45 59. Martijn van den Biggelaar of mail info@lionsclubborsele.nl

De goede doelen

Met uw deelname steunt u:

Iedere eerste zondag van het jaar organiseert Lionsclub Borsele de Promotie Paardensport Gehandicapten bij Manage De Kroo in Nieuw-en Sint Joosland. Paardensport voor deze groep mensen  is meer dan alleen maar paardrijden; het is een belangrijke therapie. Zo worden spieren gestimuleerd die anders niet of nauwelijks aan bod komen en het bevordert de evenwichtsreacties.
Net als in Middelburg, Zierikzee, Tholen en Hulst maken wij ons sterk om ook in Goes / Bevelanden een inloophuis te creëren van Stichting Westerlicht (www.westerlicht.eu): een centrum voor mensen met kanker, hun naasten en nabestaanden.
En daarnaast steunen we ook nog diverse andere lokale acties.

Download hier de ‘Zeeuw Leeuw Autorit 2023’ flyer:

A4 formaat: dubbelzijdig printen en dubbelvouwen

Zeeuw Leeuw 2023 flyer (PDF)

De vragen en antwoorden van 2023:

Klik op afbeelding om te openen (pdf)